home

Monday 14 November 2011

ACAI BERRY UNTUK DIABETIS

Kita kini hidup dalam dunia moden yang sangat tercemar dengan gaya hidup yang kurang sihat yang menyebabkan kita memerlukan sesuatu bagi mengekalkan kesihatan kita pada tahap yang terbaik. 

Menguasai carta masalah kesihatan yang utama adalah diabetis dan obesiti. Lihat saja kanak-kanak sekarang, kebanyakkannya sudah obes sejak kecil lagi disebabkan pemakanan yang tidak seimbang. Manakala kesukaan masyarakat kita pada makanan yang manis, diet yang tidak seimbang, pemilihan gayahidup yang salah dan kurang bersenam menjadi punca kepada meningkatnya pesakit diabetis.



Diabetis Boleh Dielakkan
Mudah sahaja! Kita perlu mengubah gaya hidup yang boleh menyebabkan terjadinya diabetis. Semestinya fokus kita terhadap elemen yang kita boleh kawal - iaitu makan makanan yang seimbang dan detox badan kita.

Fokus pada dua perkara ini dan berat badan akan turun secara semulajadi, metabolisme akan meningkat dan kesihatan keseluruhan juga akan meningkat. Untuk mencapai dua perkara diatas semestinya kita perlu meningkatkan tahap antioxidant. Antioxidant sangat penting untuk badan kita! 

Disinilah Acai Berry memainkan peranan pentingnya.



Kaya dengan Antioxidants
Tiada sumber antioxidants sebaik acai berry. Tiada sayuran, buah-buahan atau sebarang ubatan yang menghampiri tahap antioxidant acai berry. 

Acai Berry mempunyai lebih 10 kali ganda tahap antioxidant blueberries! 

Antioksidan dalam acai bery membantu mengurangkan tahap toksik dalam badan kita yang mana bila badan sudah di detoxkan tahap metabolisma akan meningkat. Acai berry bukan sahaja mengurangkan berat badan malah bertindak mendetoxkan badan secara SEMULAJADI. 



Acai Berry & Insulin

Acai Berry has the ability to reduce insulin resistance, in turn reducing the amount of sugar in the bloodstream. The Insulin and sugar then have a chance to enter the cells appropriately. By aiding this process, Acai Berry reduces the painful symptoms associated with diabetes such as ulcers, brain problems, athritis, eye complaints, hormonal imbalances and weak immune systems.

Acai juga kaya dengan fiber, memiliki protein profile seperti telur,  useful fatty acids similar to olive oil and large amounts of trace minerals.


Acai Berry is simply the most nutritious food on the planet and diabetics will reap the benefits







ORDER NOW!

Bertindaklah SEKARANG!!

No comments:

Post a Comment